Hirdetés

Mónika jól megmondta

2010. szeptember 2., csütörtök 13:00

Erdélyi Mónikát eddig finom úri hölgynek gondoltuk, ám a napokban olyan dolgot írt az egyik közösségi portálon, ami sokaknál kiverte a biztosítékot.

Hirdetés

A Blikk információi szerint Mónika egy cikkre reagált, melynek lényege az volt, hogy meg kellene adóztatni azokat a nőket, akik nem szülnek gyereket. A műsorvezető a következőket írta erre:

"A sz...patás megvan így is, úgy is. Ha nem szülsz, adózhatsz, ha szülsz, keress munkát, ahogy  tudsz, ha  egyedülálló vagy, akkor meg  végképp. Csak a két gyerekem vigasztal, a f...sznak amúgy is a rossz oldalán állok."

Találj társat az új évben! KLIKK és regisztrálj az új társkeresőre, a Storyrandira!
(x)

Fotó: rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence
Fotó: rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence

A történtek után az RTL Klub műsorvezetője a Blikknek elmondta, a témában jelenleg is az a véleménye, amit a portálon leírt.


Még több hír és érdekesség a StoryOnline-on
Hollywood természetes kebelcsodái
Új őrület: Farmerama

Szeretnél egy saját farmot? KLIKK IDE és légy egy virágzó gazdaság mesterfarmere!
Hirdetés
 
Hozzászólások (39)

Szólj hozzá Te is!
Ha már regisztrálva vagy, lépj be és írd meg véleményed a témáról!
Ha még nem vagy regisztrált tag, itt regisztrálhatsz!

basketball76 (2010. szept. 5., 08:36)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
BERNI 78 NAK! Szerintem Te sosem voltál jobbos., mert akkor nem írnál ilyen hülyeségeket. Egyrészt nem a fidesz tehet arról, hogy addig jutott az ország, hogy nem lehet gyereket vállalni, mert vagy nem lesz munkád, vagy eleve nem kapsz, mert szülőképes korban vagy! Nincsenek munkahelyek, vagy szar pénzért dolgozik két ember és épphogy eltartják saját magukat...szörnyű...volt egy időszak amikor ez nem így volt és volt jövőképünk, de csak 4 évig tartott...úgyhogy ne gyere nekem a fideszes cégekkel, mert nem emiatt lettünk mindenben az utolsók és jutottunk erre a szégyen szintre, a kedves elvtársak lopták el a fejünk felől az országot. Nem mondom, hogy a jobboldalon nem hibáznak,és hogy ott mindenki tiszta, de be kellene látni, hogy amíg ők voltak addig fejlődtünk, és voltak lehetőségek. ,Persze nem olvastam ennek utána, ki javasolta ezt az adóztatást??? és mi ennek a valóságalapja?? Mert hát a Blikk nem hiszem hogy a legmegbízhatóbb pártatlan újság... Ezt az elképzelést egyébként, bár fogalmam sincs a konkrét tervekről, hogy adóztatni kell ha valaki nem vállal gyereket diszkriminációnak tartom. Eleve felmerül a kérdés, hogy mi van azokkal a nőkkel, akik nem tudnak szülni?? Akad ilyen is. Gondolom nem egy.Akkor Őket emiatt "bűntetik"??? Meg egyáltalán, hogy várhatják el hogy emiatt majd szülni fog bárki, ha semmilyen alapot nem teremtenek rá? No munkahely, vagy ha igen ló**r fizetés, alap dolgokat nem lehet a gyereknek finanszírozni ha becsületes munkából szeretne valaki megélni...nah nem is folytatom, mert én is eldurranok!!! Mindenesetre azért érdemes lenne a valós elképzelést is közölni, meg hogy honnan jött ez az ötlet, mert ez ebből a cikkből nem derül ki, és az is hogy VALÓBAN ez a szándék, vagy csak megint valahogy félreinterpretálták a dolgokat, hogy aztán sokan most politizálhassanak, agy nélkül természetesen, ahogy ebben az országban azt megszoktuk.

Értékeld a hozzászólást!

LillyBilly (2010. szept. 4., 16:45)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Igaza van, csak ez egy közszereplőtől nagyon alpári megnyilvánulás. Szerintem jó, amit mond, mert tényleg ez van az országban, csak hát, kicsit intelligensebb megfogalmazás kellett volna... Meg hát elérte, hogy most ne a súlyával foglalkozzanak:) ez is valami.

Értékeld a hozzászólást!

akks (2010. szept. 4., 13:04)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Boros azt is mondta, h magyarország államformája legyen királyság :) ki veszi még őt komolyan :) amúgy meg igaza van szerintem is és nem járatta le magát ezzel :) ja és én biztos nem teszem fel a kezem..biztos ti baromi nagy úrikisasszonyok vagytok lizi76 meg asztalos5....kritizálni nagyon lehet..úgy megnézném az ilyen embereket mint ti, tuti iszonyat nagy suttyók lehettek :)

Értékeld a hozzászólást!

arkcsiga (2010. szept. 4., 08:51)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
unmodiavelveten: mint nagycsaládos kikérem magamnak. Képzeld vannak akik nem segélyből élnek, de 3 vagy több gyerekük van. Az egész egy abszolut hülyeség. Nem kéne semmi extra beavatkozás, nem kéne gyes gyed sem, ha a férfi annyit kereshetne, hogy el tudja tartani a családját. És akkor nem kéne bölcsiket létrehozni ezerszám, hogy a gyerek anya és apa nélkül töltse a napját és persze a dolgozók pénzén épülnek azok is.. Az egész téma kiveri nálam a biztosítékot...

Értékeld a hozzászólást!

Hópárduc (2010. szept. 4., 07:06)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Mire föl is adóznának a gyermektelenek?!Ne vicceljünk már!Aki szült,az tartsa el ahogy tudja.Gondolkodni előre kell,nem utólag!Ha valaki nem szül annak nyilván oka van,ami persze senkire nem tartozik!Nehogy már más kölykét meg eltartsa azzal,hogy adózik.El lehet ezt felejteni!!

Értékeld a hozzászólást!

Judit1126 (2010. szept. 3., 18:34)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Szerintem nem fair, hogy azert megadoztatnanak, mert nincs gyerekem. Mindenkinek joga van eldonteni, hogy akar e szulni vagy sem; bevallalja e az extra kiadasokat, a nyugot ami egy gyerekkel jar.... en nem.... es meg van ra az okom, hogy miert.... de hogy azert mert nincs gyerekem, adozzak????? Monikanak kivetelesen igaza van....

Értékeld a hozzászólást!

Nixi25 (2010. szept. 3., 15:19)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
igaza van. Egyébként meg ha valaki kiadja magából dühöt, ha káromkodik, abból is csak az látszik,h ő is ember. szerintem Mónika nagyon aranyos, és ezúttal (is) teljesen igaza van. Az meg, hogy a himbilimbi melyik oldalán áll: sajnálom,h így alakult az élete.

Értékeld a hozzászólást!

Zsukkaaaaa (2010. szept. 3., 14:13)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Nem csípem Mónikát de 100%ig igaza van. Tisztességesen, ma már nem lehet egyről a kettőre jutni. Ugyanott tartunk ahol eddig, éppen csak kint van a fejünk a sz..ból, óvatosan kellene mocorogni, hogy legalább hullámokat ne keltsünk.

Értékeld a hozzászólást!

Wolfie (2010. szept. 3., 11:52)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
És mi a helyzet azokkal, akiknek NEM LEHET gyerekük? Akik esetleg azért adósodnak el, mert százezreket költenek lombikra, orvosra, és mégsem sikerül? A gyermektelenek adóztatását már korábban is megpróbálták, de szerintem az unió nem engedné, ez diszkrimináció, hátrányos megkülönböztetés, hiszen sok nő saját hibáján kívül nem esik teherbe. Most először egyetértek Mónikával.

Értékeld a hozzászólást!

royal flush (2010. szept. 3., 09:53)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
az egész rendszer, úgy szar, ahogy van! lehet kimoderálni.

Értékeld a hozzászólást!

swallow (2010. szept. 3., 09:28)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Olvastam, hallottam, tapasztaltam szűkebb környezetemben: cigó szült 4-5-6 purdét, beadta intézetbe, majd a tesója kivette, nevelési célzattal őket. Számoljuk már össze, mennyi lozsit kapnak, emelt családi pótlékkal, nevelési díjjal????????? Viszont, a családban maradnak, együtt falatkázzák a kóbászt a piacon!!! Gyermeknevelési hozzájárulás? Munkvállalási hozzájárulás, babámtöke hozzájárulás nem kéne????????????? Hány bőrt lehet lehúzni még az emberről??

Értékeld a hozzászólást!

unmodiavelveten (2010. szept. 3., 09:28)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Magdee!!! Szerinted akinek nincs gyereke, de fizet mást (lakáshitel+annak rezsije illetve fentartása) és dolgozik több mint 8 órát az kevesebb terhet vállal? Nem kéne mások zsebeibe turkálni, én sem turkálok a gyerekesek zsebébe, de ők aztán azt tudják nagyon!!!!! Van olyan, aki 19-20 éves korában tovább tanul (főiskola, ha jól megy egyetem), legtöbben diákhitelből teszik, amit aztán ha dolgozni kezdenek, visszafizetnek, szerinted mi marad annak (főleg amilyenek a kezdőfizetések)???? Honna veszed, hogy akinek nincs, az nem éjszakázik ha kell, ha elvárják a munkahelyén? Az van, hogy a családosoknak semmi tartalék nem marad, és ami a családtalanoknak marad, az nagggggyon csípi a csipájukat (pl a családtalan lemegy Balatonra, vagy elmegy moziba, ami aztán nem luxus, vagy egy normális párkapcsolatot ápol)!!!!! Nem beszélve arról, hogy rengeteg a neveletlen gyerek/iskolázatlan kisgyerek, mert nincs kedvük a T. szülőknek megnevelni, mert már így is ki vannak idegileg miiiindennnnntől és akikből szintén nem lesz valami iskolázott (pl akiket a hozzászólásod végén megszólsz!

Értékeld a hozzászólást!

unmodiavelveten (2010. szept. 3., 08:52)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Utánaolvastam. El lehet gondolkodni, illetve tovább folytatni a vitát!:-): "Aki nem nevel gyereket, az fizessen gyermeknevelési hozzájárulást, hogy az államnak legyen miből állnia a családosok adókedvezményét." Bucimanci, ehhez mit szólsz??? Szerintem nagyon igazságtalan lenne!!!!!!!!!!!

Értékeld a hozzászólást!

frásznéni (2010. szept. 3., 07:06)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Nem vagyok oda Mónikáért de igaza volt ebben teljesen:)Férjet megtartani Petobne?Te az őskorban élsz?Sok nő milyen büszke lehet,hogy megtartja a férjét aki veri esetleg még a gyerekeit is vagy éppen iszik mint a szivacs vagy éppen a nő kidolgozza a belét míg a pasas csak mereszti aztán eldorbézolja a pénzt aztán majd a saját gyereke szúrja vagy lövi le később mert annyi fájdalmat okoz neki...szerintem bátor és erős az aki nem marad mindenáron együtt egy pasival hanem megáll a lábán és ezt úgy általánosságban mondom nem pont Mónikára.A gyermektelenek megadóztatása meg egy agyrém...régen a gyermekcipők,ruhák,játékok ára államilag dotált volt rengeteg sportrendezvény,edzés volt ingyen illetve névleges éves tagsági díjat kellett csak fizetni,volt egy jódarabig tejjegy és sokkal jobban megbecsülték a gyerekeket tisztességesen nevelő családokat most egy kiscipő drágább mint a felnőttnek való és én nem tennék aszerint sem különbséget hány gyermek van nem érdekelne,hogy nagycsaládos ha látnám,hogy a gyermekekkel nem megfelelően törődik és hiába csak egy vagy két gyereke van akkor is megadnék minden lehetőt ha látnám nem a játékgépe meg a kocsmába kerül a segítség.

Értékeld a hozzászólást!

Mägdee (2010. szept. 3., 04:44)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Ezt nem adóként kell felfogni, hanem akként, hogy akinek gyermekei vannak adókedvezményben részesül. Ez már rendszerben volt a régi NDK-ban is. Szerintem teljesen igazságos dolog, hiszen aki gyerekeket nevel föl, sokkal nagyobb terhet vállal fel, mint aki éli gyermektelen életét. Neki nem kell éjszakázni, ha beteg a kisgyerek, nem kell több munkát végeznie, még a munka mellett is. Legalább három gyermek kellene minden családban, hogy ne fogyjon a magyar ember. A cigók eleget tesznek a kötelességüknek.

Értékeld a hozzászólást!

Berni78 (2010. szept. 3., 01:07)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Bocsánat, rosszul írtam, exportálnak a Fideszes cégek, ezért tették tönkre "véletlenül" a Ft-ot, így a magyar vállalkozókat, akik többségükben importálnak, lehetetlen helyzetbe hozták, szándékosan. Ezek rosszabbak mint az mszp. Magamról annyit, hogy világ életemben jobboldali VOLTAM. Soha többet!!!

Értékeld a hozzászólást!

Berni78 (2010. szept. 3., 00:50)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Petobne! A nőt kell megtartani, nem a férfit! Egyébként meg azok beszélnek a legocsmányabbul, akiknek most a legnagyobb a szája. A Mónikának az összes főnöke ugyanígy beszél, vagy még rondábban, azoknak a főnökei meg a f -sz mindkét oldalán egyszerre állnak, úgyhogy nem kell az erkölcsi prédikáció. Egyébként meg felháborító a Boros Péter felvetése és álságos. Tönkreteszik, kiszipolyozzák az embereket, elveszik az utolsó fillérjét mindenkinek, és azokat a nőket, akik nem akarnak megpusztulni, megbüntetik. DE AZOKAT A FÉRFIAKAT IS ADÓZTASSÁK MEG, AKIKNEK NINCS GYEREKÜK, NE CSAK A NŐKET! Szó nincs arról, hogy növelni akarják a szaporulatot, egyszerűen csak pénzt akarnak. Boros Peti, a fizetéseket kéne megemelni, és nem kellett volna SZÁNDÉKOSAN tönkretenni a Ft-ot, azért mert a Fidesz közeli cégek importőrök, és így milliárdokat kaszáltak munka és befektetés nélkül, a magyar kis és közép vállalkozók meg még nagyobb bajba kerültek, és felmentek az árak is!!! Haljak meg, ha még egyszer az életben a jobboldalra szavazok!

Értékeld a hozzászólást!

DittyCat (2010. szept. 2., 21:54)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Ez az első értelmes gondolat Maunikától, 100%-ig egyetértek vele. Végre valaki nyilvánosan kimondta, köszönöm neki!

Értékeld a hozzászólást!

Bebe74 (2010. szept. 2., 20:55)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Móni egy talpraesett ,ügyes nő, egyedülálló nőként nagyon komoly dolog amit elért. Nem a TV szerepléseire gondolok, hanem amit annak a segítségével megvalósított a vállalkozásaiban.Ráadásul legalább nem játsza meg magát, valljuk be , magunk közt többen így beszélünk. Az meg jó szöveg, hogy a f. rossz oldalán v. rossz végén ( ? ) állunk mi nők . :-)

Értékeld a hozzászólást!

adricsiga2 (2010. szept. 2., 20:08)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Eddig nem csíptem Mónikát, de most a fanja lettem:-) Teljesen igaza van, és örülök, hogy valaki kimondta ezt.

Értékeld a hozzászólást!

bucimanci (2010. szept. 2., 18:19)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
unmodiavelvetennek: Figyu, nekem 3 gyerekem van, igaz, kettő ebből húszon túl egy meg 6 éves.Kvázi nagycsaládos vagyok, de csak a kicsi után kapok családit. Van elcédé tévém is, elhiheted, nem a hangyák hordták össze és nem is abból a 13 ezer 700 forintból van, amit havonta hozzám vág az állam. Akkor most szerinted fizessek, mint nagyacsaládos, vagy ne fizessek?!Egyébként nem értem a "gyermektelenségi adót'.Hogy akarják meghatározni vajon? Aki igazolást hoz, hogy neki sehogy se sikerül, az mentesül, akik meg nem, az fizet? És ha fizet, akkor azt is megmondják, hogy hány éves kortól számít elvetemült nem nemzőnek?HArmincon innen is, vagy csak túl?Vagy tuti ami tuti: 50 fölött? Vagy hogy?! Ezt a nem nromális marhaságot időről időre felröppentik...

Értékeld a hozzászólást!

petobne (2010. szept. 2., 18:08)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Maaaaanyóika! Nemcsak k efélni meg szülni kell. Meg kell tartani egy férfit, ahhoz pedig intelligencia kell. Sajnos azt kifelejtették a szüleid belőled.

Értékeld a hozzászólást!

Marianna9 (2010. szept. 2., 17:10)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Ha annyira rossz a véleménye a férfiakról akkor talán nem kellett volna rájuk számítani, mert aki gyereket vállal annak nem az ő példáját kéne követni. Hogy ő jót akart az kevés. Más is nagyon sokat tesz azért, hogy együtt legyen a család, egy férfi sem fog úgy táncolni ahogy ő elképzeli.Ebben tévedett.

Értékeld a hozzászólást!

bucimanci (2010. szept. 2., 17:07)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
És mekkora igaza van!

Értékeld a hozzászólást!

Allonzoo (2010. szept. 2., 16:55)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Mónika! Nagyon nem gondoltam rólad, hogy így lejáratod magad. Csalódtam benned!!!!

Értékeld a hozzászólást!

swallow (2010. szept. 2., 16:33)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
A gyereket nem az államnak, hanem magunknak szüljük. Amíg egy ovis skac ellátása, (ebéd, egyéb fizetnivaló) több, mint húsz havonta, utána majd a suli, egyebek, mire szüljenek a nők??? A bizonytalanságra? Amúgy, mi az, hogy megadóztatják őket? Mert, gyerekestől nem ezt teszik???? Hat-hét purdé, máris ott a boldogság, mert, eltartjuk őket az adónkból!!!! unmodiavelveten, teljesen igazad van!!!!!! Maunyikán meg nem kell kiakadni, más is beszél rondán, ő is emberből van, miért ne tehetné?????

Értékeld a hozzászólást!

unmodiavelveten (2010. szept. 2., 15:16)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Fizessenek a nagycsaládosok, Akik nem dolgoznak, Csak segélyeken élnek, de Plazma Tv-t néznek otthon!

Értékeld a hozzászólást!

royal flush (2010. szept. 2., 15:05)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Úrinő, nem úrinő, egyetértek vele.

Értékeld a hozzászólást!

lizi76 (2010. szept. 2., 14:48)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Tegye fel a kezét aki eddig finom urihölgynek tartozza..

Értékeld a hozzászólást!

Vircsike07 (2010. szept. 2., 14:44)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Semmi kivetnivaló nincs ebben a cikkben... végül is a vulgáris szavakat csak hozzá kell képzelni, mert leirva nem olvasható, és sajnos a tökéletes igazság bújik meg a szavak mögött... Mónika nem a kedvencem, de kimondta azt amit gondolt és ami a valóság...

Értékeld a hozzászólást!

citató (2010. szept. 2., 14:34)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
AKKOR SE SZÜLÖK! >:-p'

Értékeld a hozzászólást!

citató (2010. szept. 2., 14:19)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
AKKOR SE SZÜLÖK!:-)

Értékeld a hozzászólást!

ciki10 (2010. szept. 2., 14:16)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Sok olyan dolog van, amit nem tudok ép ésszel felfogni, hogy ki az a barom politikus, akit azért fizetnek, hogy szívasson másokat? Nagyon is igaza van Mónikának és egyet értek vele, Hány bőrt akarnak még lehúzni az emberekről? És elgondolkodtak azon, hogy akinek se lakása, se munkahelye nincs, saját magát sem tudja fenntartani, mi a f...nak szüljön, nyakra-főre? Ki fogja eltartani? Te?Te?Te?és Te? azaz Mi? Gratulálok, hogy csak ennyi észre telt! Ezért érdemes volt megszületni.

Értékeld a hozzászólást!

Gonitwo (2010. szept. 2., 14:14)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Népbutítás már megy megint OdaFentről, látom. 1 Ha a férfi egy. azaz az ő keresetéből el tudná tartani a nőt és a gyereket (mivel a gyes nagyon kicsi), akkor többen szülnének. 2. Régen azt mondták nekem: "ha családot akarsz, tanulj tovább legyen 1 vagy 2 diplomád." Most azt látom, hogy "mindegy, csak szüljél," "most van itt az idő" mindegy ha nős pasitól van a gyerek és házasságon kívül, de szült, hurrá, cukiédimegminden." Szóval megy a népbutítás!!! De arra kívácsi vagyok, ha bevezetnék ezt az adót, vajon évente több lesz annak, mintha gyereke lenne? Mert ez esetben azt kérdezem, hogy akkor mit akarnak ezzel elérni? Ha mi kihalunk, ki fizet?:-) Szerény véleményem szerint: így is elég adót fizetünk, szinte mindenben van adó+hitelek. Ginának is igaza van!

Értékeld a hozzászólást!

untücsökdiplomás (2010. szept. 2., 13:59)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Demokrácia ellenes döntés lenne!

Értékeld a hozzászólást!

gina888 (2010. szept. 2., 13:55)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Igen, általában a "gyerekes"-anyák lovagolnak azon, ha egy nem gyerekesnek több van/többn marad a pénztárcájában! De nyugi Mónika! Mindig van "kiskapu":-)

Értékeld a hozzászólást!

pannessz (2010. szept. 2., 13:27)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Ki akadt ki ezen? Lehet, hogy nem a legszalonképesebb szavakat használta némely esetben, de maximálisan igaza van. Ebben az erősen patriarchális országban ott "rúgnak" bele a nőkbe (a férfiak), ahol csak lehet. Miért nyafognak annyit a férfi politikusok, hogy kevés gyerek születik? Miért a férfi orvosok akarják eldönteni, hogy otthon, vagy kórházban szülessen-e a gyerek? Vagy egyáltalán megszülessen-e? (AB bizottság) Szinte sose kérdezik meg a valódi érdekelteket, hogy nekik mi a véleményük ezekről a témákról!

Értékeld a hozzászólást!

asztalos5 (2010. szept. 2., 13:25)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
"Erdélyi Mónikát eddig finom úri hölgynek gondoltuk" ....na ne!!! Tegye fel a kezét,aki Mónit "finom úri hölgynek" gondolta!!! Érdekes egy kezet sem látok...! Már megint a túlzások.....!Nevetséges!

Értékeld a hozzászólást!

pannessz (2010. szept. 2., 13:24)
Hozzászólás értékelése: 0 Értékelés átlaga: 0
Ki akadt ki ezen? Lehet, hogy nem a legszalonképesebb szavakat használta némely esetben, de maximálisan igaza van. Ebben az erősen patriarchális országban ott "rúgnak" bele a nőkbe (a férfiak), ahol csak lehet. Miért nyafognak annyit a férfi politikusok, hogy kevés gyerek születik? Miért a férfi orvosok akarják eldönteni, hogy otthon, vagy kórházban szülessen-e a gyerek? Vagy egyáltalán megszülessen-e? (AB bizottság) Szinte sose kérdezik meg a valódi érdekelteket, hogy nekik mi a véleményük ezekről a témákról!

Értékeld a hozzászólást!

Storyonline válogatás
Cikkek róla
Tévéműsor
12:55 Rondó
12:10 Ramona
Hirdetés

 
  • Olja
  • Robert Yugovich
  • polc.hu
  • Online ár:
  • 1 490 Ft
  • Eredeti ár: 1 490 Ft
  • 0% megtakarítás
További könyvajánlatok:
  • ...
  • Börcsök Mária
  • Online ár: 1 920 Ft